Conrad Conrad 45 1983-01-01

PARDUOTA
Įsiminti
Plotis Ilgis Draft
3.8 m 15.54 m 220 cm
Plotis 3.8 m
Ilgis 15.54 m
Draft 220 cm
Šalis Lietuva
Miestas Nida
Rig Tipas Kečas
Tipas Kilinės jachtos
Has damage Be defektų
Būklė Naudota
Medžiaga Medis
Spalva Kita
Vairo tipas Šturvalas
Kontaktinis el. paštas karolis@capitalmarine.lt
Ilgis 15.54
Plotis 3.8
Svoris 14000
Ypatumai Compass, VHF racijos, Video įranga, Tiko denis, Saulės baterijos, Vėjo generatorius, Klasikinė jachta, Viryklė
Aprašymas
Papildoma laivo komplektacija:
Braižymo įrankiai
Raymarine Tactick wireless
Gelbėjimosi liemenės 6vnt.
Tualetas Jabsco29120
Karšto vandens cilindras 55 l (bendra elektros ir šilumos cirkuliacija)
Vandentiekio spaudimo siurbliukas
Šaldytuvas maistui įmontuojamas
Šaldytuvas gėrimams Vitrifrigo
Dujinė viryklė su orkaite
CD/radijas.
TV 23,6“ LCD „Tauras“ modelis: DUR236F44T4CI
Garso kolonėlės Magnat
Akumuliatorių kroviklis Plastimo
Naujas variklio generatorius ir starteris
Nauji geliniai akumuliatoriai 3vnt.
Įtampos keitiklis AC/DC 12/220V, 600W
Įtampos keitiklis AC/DC 12/220V, 2000W
Kuro sąnaudos 3L/H

Burės:
Buringumas priešvėjiniais kursais iki 90m2
Buringumas pavėjiniais kursais iki 240m2
Grotai 2vnt.
Genoja 1vnt.
Stakseliai 3vnt.
Bizanis 2vnt.
Spinakeris 2vnt.
Bigbojus 1vnt.
Apselis 1vnt.

Aprašymas:
Laivas buvo pagamintas Lenkijoje, Gdanske, 1983 metais.
Laivas restauruotas 2010 metais. Korpuso lentų storis 2.7mm. , lentų jungimams klijuoti naudotas WEST SYSTEM epoksidas ir kietintojas, bei mikropluoštas. Korpuso lentų išilginio jungimo siūlių tarpai yra atrestauruoti pagal WEST SYSTEMS technologiją. Visų korpuso lentų tarpai išfrezuoti 10mm diametro tiesia freza per 2/3 lentos storio. Išfrezuotas tarpas užpildytas 20mm pločio, 9.3mm storio Raudonmedžio juosta, ją įklijuojant į išfrezuotą tarpą tarp lentų naudojant WEST SYSTEM epoksidą, kietintoją ir mikropluoštą.
Povandeninė dalis EPIFANES: EASY FLOW 3sl.- UNDERWATER PRIMER 7sl. – ANTIFOULING 5sl. Viršvandeninė dalis EPIFANES: EASY FLOW- CLEAR VARNISH 12 sl.
Prieš kiekvieną lako sluoksnį jis buvo apdorotas 120, 240, 360 stambumo abrazyviniu popieriumi bei medžiaga.
Falškylis metalinis.
Restauruojant galinį transą jis buvo prailgintas 5ft. Laivo denis yra padengtas Tiku 5mm.
Šis nuostabus laivas yra vienas iš nedaugelio tradicinių jolų pavyzdžių, kurių plaukiojančių jūrose yra vis mažiau. Jis skirtas kruiziniam plaukiojimui. Ir garantuoja nepamirštamus įspudžius.
Laivas yra pilnai sukomplektuotas ir paruoštas naudojimui.
Šiuo metu yra vandenyje, Nidoje. Laivo registravimo uostas Klaipėda, Lietuvoje.
Prieš 4 metus darytas variklio kapitalinis remontas.
Objekto brokeris
Papildomos paslaugos Jūsų patogumui